Friss emberhússal bővíti kínálatát az Auchan?
Hogy mi?
Röviden, a csömöri Auchan áruház Valentin nap alkalmából üzembe helyezi a szingli bevásárlókosarakat. Ez azt jelenti, hogy már nem csak árucikkeket, hanem embert és beszerezhetünk az áruházban? Ez most komoly? Sétálgatunk a polcok között és a szingli kosarat húzogatók között válogathatunk és a nekünk megtetsző “cikket” leszólíthatjuk, megvehetjük. -Kosza írása
“ Szingli vagy?
Használd a szingli kosarakat, hogy találkozhass a nagy Ő-vel kedvenc áruházadban” -áll a táblán.
Szánalmas komolyan mondom, hogy miket ki nem találnak, csak hogy a forgalmukat növeljék. Nem normális szerintem, hogy már a párválasztást is irányítani akarják. Értem én, hogy jót akarnak, bár inkább a növekvő bevétel lebeg a szemük előtt nem annyira az emberek. Arra kíváncsi leszek, hogy hány zaklatási ügy lesz ebből a kezdeményezésből! Mert lehet nekünk tetszik a kiválasztott “árucikk” de mi van ha az nem akar a kosarunkban landolni? Az biztos, hogy sokkal több férfi fog lemenni az Auchanba “vásárolni”. Kicsit olyan lesz, mint az őskorban és az élelmiszer vadászatot összekötik majd egy kis nő vadászattal! Hova akarnak még minket egyszerű emberek lealacsonyítani? Biztosítanak nekünk egy piacot ,ahol szó szerint mindent megvehetünk, megszerezhetünk. Még jobban be akarják szűkíteni a látókörünket,, hogy már egy helyen mindent de mindent megkaphassunk. Kaját, piát, ruhát, lakberendezést, nőt, férfit. Mert nem csak a férfiak fognak vadászni ám az tuti. Mondjuk az tetszik benne, hogy ha a kosárt tologató tetszik, akkor rögtön felmérhetjük, hogy a vásárlási szokásai is egyeznek a miénkkel. Úristen!
Nem tudok napirendre térni a dolog felett mióta hallottam, sírhatnékom van. Látható, hogy a nagy cégek számára az ember is csak egy egyszerű árucikk. Tudjuk, hogy ez így van, de már nyíltan is kezdik felvállalni ezt.
Facebookról készült dokumentumfilmben is erről volt szó. Az oldal kitalálói nem ezt akarták és mikor rájöttek arra,
hogy az algoritmusok szerint is csak egy árucikk az ember, akkor kezdtek kihátrálni belőle.
Nekem az tetszett a legjobban, hogy bevallották- a saját gyerekeinknek semmi pénzért nem engednék meg, hogy a facebook tagjai legyenek. Ott a cégek vadásznak az emberekre. Az értéket az határozza meg, hogy mennyire fizetőképesek, ebből mennyit hajlandóak az adott cég termékeire áldozni, tehát mennyit termelhetnek neki.
Ne legyenek hiú elképzeléseink, de az Auchan marketingeseit is csak ez foglalkoztatta mikor “feltalálták” a szingli kosarat. Ha belegondolunk mekkora húzás ez… Szinte biztos, hogy még több és drágább dolgot is vásárolunk majd, hogy imponáljunk a vadászoknak, akik minket akarnak majd leemelni a “polcról”. Hiszen a kosár tartalma majd megmondja, hogy a csinos, vagy jóképű, nekünk tetsző külső milyen embert takar. Van az a mondás, hogy az vagy amit megeszel. Vagyis vigyázzunk ha szingli kosárral flangálunk, hogy mit is teszünk be a kosárba. Még ha szeretjük is a zsíros, igazi magyaros dolgokat akkor azt most felejtsük el vagy jó rejtsük el a kosár mélyére, mert nem trendi.
Egy valami viszont tetszik nekem ebben a dologban. Az, hogy nem igénytelenül, büdösen, mezítláb, papucsban fognak vásárolgatni, hanem remélhetőleg felcicomázva, rendesen kisminkelve, kulturáltan felöltözve. Ne feledjük a csomagolás sem mindegy, tehát erre is figyeljünk oda.
Akkor irány az Auchan ha egy kis “emberi húsra” vágyunk, mert már az is kapható. Igényes csomagolásban, kellemes fűszerezéssel.
A cikkben elhangzottakért felelősséget nem vállalunk. Ez a cikk nem feltétlenül tükrözi a mi álláspontunkat! Mivel szeretjük az elgondolkodtató, érdekes írásokat a Tiédet is várjuk szeretettel vagy ha szívesen megosztanád tapasztalataid, de nem erősséged az írás jelezd és egyeztetünk Veled akár egy interjút.
Szólj hozzá